فروشگاه، مطالب بروز فروشگاه های اینترنتی

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا - جهان و ایران

فروشگاه، مطالب بروز فروشگاه های اینترنتی

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا - جهان و ایران

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

 

کتاب تاچ استون 4 به شما امکان تمرین کامل واژگان ، ساختارها و استراتژی های مکالمه جدید و ارائه فعالیت های اضافی خواندن و نوشتن را می دهد. نمودار پیشرفت در پایان هر واحد به دانش آموزان کمک می کند تا پیشرفت خود را ارزیابی کرده و مطالعه بیشتری را برنامه ریزی کنند.

Touchstone ، به همراه Viewpoint ، یک برنامه شش سطح انگلیسی است که بر اساس تحقیقاتی از Cambridge English Corpus ساخته شده است. تاچ استون با استفاده از یک برنامه درسی که به آنها آگاهی داده می شود ، اطمینان می دهد دانش آموزان زبانی را که اغلب مردم دنیا از آن استفاده می کنند یاد بگیرند. فعالیتها شامل تمرکز شدید بر یادگیری استقرایی ، تمرین شخصی و تشویق استقلال یادگیرنده است. کتاب دانش آموز ، سطح 3A ، شامل واحدهای 1-6 کتاب سطح 2 دانش آموز است و در سطح متوسط CEFR متوسط (A2-B1) است.

Touchstone یک سری چهار سطح ابتکاری برای بزرگسالان و جوانان است که دانش آموزان را از سطوح ابتدایی تا سطح متوسط هدایت می کند (CEFR: A1 – B1).

تاچ استون زبان طبیعی را در زمینه های معتبر ارائه می دهد و به صراحت استراتژی های مکالمه را توسعه می دهد تا زبان آموزان با تسلط و اعتماد به نفس صحبت کنند.

Touchstone Student’s Book 4 چهارمین سطح از مجموعه ابتکاری Touchstone است. این کتاب برای دانشجویان متوسط طراحی شده است و مفاهیم ارائه شده در کتاب دانشجویی 3 (کتاب تاچ استون 3) را گسترش می دهد. با توجه به تحقیق در مورد مجموعه بین المللی کمبریج ، دانش آموز کتاب 4 واژگان ، دستور زبان و کارکردهایی را که دانش آموزان در زندگی واقعی اغلب با آنها روبرو می شوند ارائه می دهد. این برنامه همچنین استراتژی های مکالمه ای را که دانش آموزان برای مکالمه به آنها نیاز دارند ، مانند چگونگی جمع بندی سخنان مردم و چگونگی قاطعیت بیشتر ، توسعه می دهد. این کتاب دارای طرحی جذاب ، معاصر و عکس ها و تصاویر رنگی زیبا است. این نوع از کتاب یادگیری را با به حداکثر رساندن زمانی که دانشجویان برای فعالیتهای تعاملی و شخصی در موضوعات مورد علاقه صرف می کنند ، سرگرم کننده می کند. دانش آموزانی که از Touchstone استفاده می کنند به زودی از توانایی خود در بیان واضح کلمات  اطمینان پیدا می کنند.

  • نام کامل: Touchstone Level 4 Student’s Book with Audio CD/CD-ROM
  • سطح کتاب تاچ استون: سطح چهارم
  • نویسندگان: مایکل مک کارتی ، جین مک کارتن ، هلن سندیفورد
  • نوع انگلیسی: انگلیسی آمریکایی
  • فرمت: Paperback
  • شابک:9780521665933
  • زمان انتشار: January 2007
  • وزن کتاب: 240 گرم
  • سایز کتاب: 21.08 x 0.76 x 26.92 سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

لینک خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی یاراکالا:

خرید کتاب تاچ استون 4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی