فروشگاه، مطالب بروز فروشگاه های اینترنتی

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا - جهان و ایران

فروشگاه، مطالب بروز فروشگاه های اینترنتی

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا - جهان و ایران

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

با فراگیرشدن مبادلات تجاری و افزایش روز افزون فروشگاه اینترنتی و محیا شدن راه ارسال بسته پستی به خارج از کشور، پست کردن انواع مرسولات، یا کالاهایی مانند مواد غذایی، پسته و زعفران و حتی طلا برای ارسال به خارج از ایران آماده می‌شوند.

آیا تا به حال شده است که نیاز به ارسال یک مرسوله پستی از ایران به خارج از کشور یا بالعکس، ارسال بسته پستی از خارج از کشور به ایران را داشته باشید؟ در این صورت به خدمات ارسال بسته پستی به خارج از کشور را نیاز دارید. در واقع می توان گفت که این خدمات به صورت کاملا قانونی و با روشهای ارسال سریع در دسترس شماست تا بتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

همانطور که قبل از خرید اینترنتی، مثلا خرید اینترنتی کتاب، شروع به خواندن راهنمای خرید می‌کنیم، قبل از ارسال مرسوله نیز بهتر است راهنمای ارسال مرسوله را مطالعه کنیم. پس در این مقاله، نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور

شرایط ارسال کالا به خارج از کشور چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که اجازه ارسال کالایی که شرعا و یا قانونا دچار مشکل می باشد، نمی تواند صادر شود. در ارسال بسته پستی به خارج از کشور نیز باید توجه داشته باشید که مواردی مانند حجم کالا دارای اهمیت می باشد.

کالای ارسالی نباید جنبه تجاری داشته باشد و همچنین ارسال مرسوله با ارزش بیشتر از 80 دلار ممنوع می باشد. در صورتی که قصد ارسال تجاری کالا را داشته باشید باید حتما نسبت به دریافت کارت بازرگانی اقدام کرده و سپس صادرات را انجام دهید.

ارسال مرسوله پستی به خارج از کشور

ارسال مرسوله پستی به خارج از کشور، امری سخت تر نسبت به ارسال مرسوله در سطح داخل کشور است. از این رو ارسال کنندگان همیشه پرسش هایی دارند که یاراکالا در ادامه با توجه به دانسته ها و بررسی و تحقیق خود، به آنها پاسخ می‌دهد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که برخی قوانین مدام درحال تغییر هستند، مثلا هزینه ارسال و وزن کالا معمولا در سال چندین بار تغییر می‌کنند.

ارسال مرسوله پستی به خارج از کشور

ارسال مرسوله پستی به خارج از کشور

مدت زمان ارسال مرسولات پستی

بر اساس کشور مقصد و میزان مسیر ممکن است که مرسولات پستی در مدت زمان مختلفی ارسال شود. برای مثال ارسال بسته پستی به کشور آلمان برابر با 5 روز به صورت هوایی و 15 روز به صورت زمینی می باشد. همچنین ارسال بسته پستی به کشور آمریکا معمولا به صورت 5 روز هوایی و 14 روز به صورت زمینی به زمان می‌برد. با توجه به این مسائل می توانید انتظار داشته باشید که ارسال بسته پستی به خارج از کشور در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

تعرفه های پستی سال 99 خارج از کشور

تعرفه های پستی ارسال بسته پستی به خارج از کشور بر اساس پارامترهایی مانند نوع مرسوله و همچنین وزن و حجم آن تعیین می شود و کاربران می توانند با ارسال این مرسوله های پستی در کوتاه ترین زمان از خدمات مربوطه استفاده داشته باشند. نوع مقصد نیز در این خصوص تاثیرگذار است ولی با توجه به تغییرات نرخ ها در سال 99 نمی توانیم انتظار داشته باشیم که نرخ ارسال بسته پستی به خارج از کشور همواره یکسان باشد.

مدارک مورد نیازجهت ارسال کالا چیست؟

همانطور که در بخش ارسال مرسوله پستی زعفران در ادامه با شما صحبت خواهیم کرد، باید بدانید که در ارسال بسته پستی به خارج از کشور، به همراه داشتن اصل شناسنامه برای کالای غیر تجاری الزامی می باشد. همچنین برای کالای تجاری شما باید گذرنامه معتبر، کارت ملی و مدارک مربوط به شرکت بازرگانی خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید ارسال پستی را در کوتاه ترین زمان و بدون دردسر انجام دهید.

نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور

پست خارجی یکی از خدماتی است که توسط شرکت ملی پست و برخی از شرکت های داخلی در دسترس شما می باشد و شما می توانید برای ارسال بسته پستی به خارج از کشور از این شیوه استفاده کنید. در واقع این روش از ارسال و دریافت بر اساس مجموعه پروتکل ها و قوانین داخلی و خارجی انجام می شود و در نهایت می تواند سبب شود تا ارسال و دریافت بسته های پستی به صورت کاملا قانونی انجام شود.

نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور

نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور

انواع روش های ارسال بسته پستی به خارج از کشور

حال با انواع روش های ارسال بسته پست به خارج از کشور بیشتر آشنا خواهیم شد. شیوه های مختلفی از ارسال بسته پستی به خارج از کشور در دسترس کسانی است که می خواهند از خدمات مربوطه استفاده کنند. در واقع می توان گفت که بر اساس پارامترهایی مانند نوع مرسوله ای که می خواهید ارسال کنید و یا مدت زمانی که برای ارسال در نظر دارید، می توانید از انواع روش های ارسال بسته پستی به خارج از کشور استفاده داشته باشید.

ارسال نمونه کالا به خارج از کشور

ارسال نمونه کالا از شرکت ها و صنایع ایرانی برای مشتریان خارجی بر اساس نوع مرسوله، کشور مقصد و هزینه ای که برای پست می توانید بپردازید مشخص می شود. کارشناسان حوزه ارسال بسته های پستی به خارج از کشور شرکت مربوطه (مثلا شرکت ملی پست) می توانند در این خصوص با شما همکاری داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که کالای ارسالی شما نباید از لحاظ شرعی و قانونی در ایران مشکلی داشته باشد.

پست صنایع دستی به خارج از کشور به صورت امن انجام می شود؟

به طور کلی می توان گفت که تمامی مرسوله های پستی به صورت امن و بدون وارد شدن ضربه به خارج از کشور ارسال می شود. بهتر است که در خصوص ارسال بسته پستی به خارج از کشور، بسته بندی مناسبی برای مرسوله انجام دهید تا در نهایت در صورت وارد شدن فشار در حین حمل در گمرک و یا خارج از کشور، مرسوله شما از حالت طبیعی خارج نشود. توجه کنید که ارسال مرسوله عتیقه جات از کشور به سایر کشورهای جهان ممنوع حساب می شود.

نحوه ارسال زعفران به خارج از کشور

ارسال زعفران به عنوان یک کالای صادراتی انجام می شود و برای ارسال بسته پستی حاوی زعفران باید مدارکی مانند اصل شناسنامه، اصل گذرنامه، کارت ملی و ارائه مدارک مربوط به شرکت بازرگانی و پروانه تولید را به همراه داشته باشید. از دیگر ملزومات ارسال زعفران، می توان روزنامه رسمی تاسیس شرکت دانست که باید حتما به همراه خود داشته باشید. حمل کالا به صورت بهداشتی و بدون آسیب رسیدن به مرسوله انجام می شود. در ادامه بیشتر در خصوص شرایط ارسال کالا به خارج از کشور با شما صحبت خواهیم کرد.

خرید زعفران

خرید زعفران

نکات پایانی نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور

با توجه به اینکه به پایان مطلب نحوه ارسال پستی به خارج از کشور نزدیک می‌‎شویم، نکاتی را با شما درمیان می‌گذاریم که ممکن از برای شما راه گشا باشد. امیدواریم ارسال مرسوله پستی شما از ایران و چه ارسال مرسوله شما از خارج کشور، به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

مطالعه قوانین ارسال مرسوله پستی، قبل از ارسال مرسوله حتما به شما پیشنهاد می‌گردد.

منبع:

yara kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی